Ledig

Idag är jag ledig :) Tycker jag att jag förtjänar att vara med tanke på heldagen igår...
Ska åka ut till pappa&Ingela här om ett tag, klippa mej :) Hoppas bara vi har fått varmvatten för igår fanns de inget så fick duscha kallt igår morse men kan inte duscha&tvätta håret kallt då fryser jag ihjäl då..

Solen har kommit tillbaka med, idag blir de till att ha min nya svart klänning tror jag..

O blir de fint till helgen ska jag ha den fina gula!


Åh hade ju budat på ett par nya baggy jeans på tradera, som jag trodde var identiska med mina favorit jeans..Dom var inte ett dugg lika inte ens färgen men på bilderna såg dom precis ut som mina favoriter :( Har inte provat dom än heller, kanske inte ens kommer passa när de inte är dom jeansen jag trodde de skulle va?? :´(


Ne nu ska jag ta o gå ut o vattna blommor o sen hoppas på att de finns varm vatten...


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0