Kväll

                                                  

Idag har de inte hänt mkt, bara vart hemma o slappat..Känns som jag har tillbringat alla mina lediga dagar med att göra ingenting..Åkte iaf bort till Friddes syster en sväng nu på kvällen, drack kaffe&käka dajmtårta gottans de...


Blir inget Arvika imorn heller, tyvärr..Hade vart skoj men men... =( Får bli ännu en hemma dag i Sandras liv, haha..


Imorn kommer iaf Sandra hem med lille William så imorn bär de av till Åmål o träffa den lilla =)


Längtar tills lön, kliar i fingrarna på mej efter shopping haha..Fast har redan shoppat en del men men...
Sista månaden jag betalar på tvn denna månaden med, skönt!'

Nu ska jag kolla runt lite o sen är det natten..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0