Igår då

Åkte ju till Åmål, började med att åka till mormor en sväng.Och vi åkte till netto för att handla lite..Där gjorde jag bort mej ganska mkt, när jag stod i kassan o skulle betala öppnar jag plånboken o där sitter det en tvestjärt!Panik!!! Börjar hoppa o småskrika ta bort den ta bort den till mormor som bli alldeles till sej o fattar nog inte va de tog åt mej förrens hon såg tvestjärten i min plånbok.Inte lätt o va rädd för småkryp inte..Stog ju fler folk i kassan med så pinsamt!! Efter denna incidenten var de dags att åka till Sandra =)


Bebis William var helt underbar!!Satt med han i famnen jättelänge..Så mysigt, så liten =) Blir ju så sugen på en egen!!Tog massa kort men självklart lyckades jag o glömma min kamera hos Therese så kort kommer imorn ist...


Sen åkte jag o hämta min syster&Daniel o vi for o hämta hennes kompis Jonas på hans jobb, skulle åka direkt till Säffle då men visade sej ganska fint att jag kan inte ha folk i baksätet på min bil..Däcken är för breda o de tog i skärmkanterna, försökte först o sätta syrran bak o jonas fram men funka inget alls de så fick bli till o smyga hem till mamma o ta Jonas 740 till Säffle ist.. Min bil gick till och med sönder lite på en skärmkant som var spacklad mkt =(


Sen kom vi iaf till slut hem till Therese&Beckis, började med mat direkt vi kom dit..Sallad, kyckling file, flintastek o klyftpotatis...Hur gött som helst..Sen kom Beckis på att vi skulle spela Twister, haha blev en hel del gymnastik de men kul var de, o trött i kroppen blev man..Vill ha ett Twister jag =) Sen skulle vi spela Tjejspelet Barbro, var ganska krångligt så vi hitta på egna versioner av de..Slutade med att vi bara disskutera frågor..Haha syster var för rolig, en fråga: Vad skulle du göra om en skinnskalle trakasserade en utlänning på bussen och ingen annan gjorde något? Slå ner svartingen! Skratta så vi nästan grina...Kanske inte var så kul att återberätta men de var kul då... =)


Hände ngt läskigt när jag kom hem, satte mej vid datorn en stund o så hörde jag att katterna rev ner ngt i golvet lät som en kruka eller liknade men när jag går ner o kollar var inget nerrivet? Blev snabbt upp o krypa i säng de för halvt om halvt mörkrädd Sandra..Ihiii


Nu ska jag gå o sätta mej framför tv med ett stort glas cola!





                              
                                   Kärlek

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0