Hemma igen

Ja nu va man hemma igen då, flängt runt mest hela dagen tycker jag..
Åkte till Åmål&Sandra, vi drog ut på stan kollade affärer&fikade..Sen bar de av till Säffle för att Sandra skulle kolla på ett hus..Sen åkte vi o hämta Therese, o sen andreas..Åkte till alle´ o käka lite,Therese blev väldigt trevligt bemött av utlänningen som jobbar där "Prata svenska" så blev ingen mat för hennes del..
Sen tillbaka till Åmål o jag o Therese åkte till mormor o sen till mamma..O sen tillbaka till Sandra&Andreas, dom hade fixat lite "bus" för Therese haha.. ;)

Sen tillbaka till Säffle, va på ica o handla en massa majskolvar tills på lördag o sen satt vi ute o tjöta..

Min dag de..

Eller måste ju bara skriva att jag fick ett par nya skor av mamma :)) Ett par vita Ballerina m döskallar, så söta!!!Love them..


Nu vill jag att min älskling ska komma hem så vi hinner ses litte innan han rymmer ifrån mej..






Kommentera
Postat av: Jessica

näe du får sova på saken =)

2008-07-03 @ 22:19:26
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0