Gårdagen


Fick massa fina presenter =)
En jättestor blomma av Pappa&Ingela
En ljuslykta av bror som passade perfekt i köket
Betty Boop Tshirt av syrran
Present kort på profab och blommor av mamma&Mormor
En smultronplanta och duk av Mormor
Magneter, "Happy birthday toa papper" och en jättefin bukett blommor av Jessica

Jag är så nöjd =)

Här kommer bilder:







1.Eilert&Anita flaggade för mej
2.Mormor&Andreas
3.Pappa,Ingela&Jag
4.Mormor&Syster
5.Blomman jag fick av Pappa&Ingela
6.Ljuslyktan
7.Jessica
8.Syster
9.Jessica äter majs
10.Kubb Jessica&syster
11.Folk
12.Ego


Kvällen blev ju inte riktigt som de hade vart tänkt från början, men kul hade vi ändå..
Kubb, grillning o massa cider..Fast vi tjejer förlorade stort på kubb tyvärr :( Tur att de slutade regna iaf, för fi fan vilket oväder de va eftermiddagen..Största åskövädret än i år iaf, tur att Pappa&Ingela var kvar när de åska annars hade nog jag blivit litte rädd jag, var väldgt nära!!

Imorse kom min älskling hem, är skönt att ha han hemma igen..Ligger o sover nu o de lär han nog göra resten av denna dagen iaf,sötis :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0