Underbara snö

Har kommit ännu mera snö inatt!Men tyvärr verkar den ju inte ha planer på att stanna..Drip-droppar hela tiden ute ju :`(
Man får iaf väldigt mkt mera julkänslor när de är snö, jag fick fram en massa julpynt igår jag.Lite tidigt, jag vet! Men de är ju så kort tid man ens kan ha de o då är de lika bra o ha de rejält så de så! Har nästan handlat klart alla julklappar nu, älsklingen&Felicia är kvar o handla till..Älsklingen tror jag att jag vet vad jag ska köpa till, men Felicia är svårt..Vet inte om jag kommer att träffa henne(skulle ju inte behöva vara omöjligt nu när Anneli har flyttat till väse) o då är de inge problem o hitta på ngt.Annars måste jag köpa nåt som går att skicka utan att de blir förstört, inte lätt inte..Alla andra är iaf klara o de är så gött!!Fast kanske inte, Malins present har jag beställt men den har inte kommit.Kanske var slut den? Då måste jag köpa ngt nytt till henne..Men de är inge problem =)

Jul på Liseberg blir de nog i år också, mysigt! Jag,älsklingen,Sandra&andreas som ska åka..Den 20 äre tänkt att de ska bära iväg.. Mkt mys där vid jul ju, den 19 Tjejmyset, 20 jul på liseberg, 23 julklapps handling med älsklingen(gud vad skönt att jag är klar med de haha)o 24 julafton!! Ledig annandagen i år också, kanske skulle slå på stort o gå ut på juldagen? Eftersom jag inte kommer o komma ut på nyår direkt..

Bakade mej pepparkaks-muffins igår, gud så gott de blev då! Inte direkt svåra o göra heller, alltihop stog på pepparkaks-kryddmixen =) Jag vill baka en massa mer saker!! Förslag?

Kanske skulle baka ihop ngt mer idag, jag börjar inte jobba försen tre idag så..Nja vetifan om jag orkar baka ändå, borde städa o sånt..Vet att jag jämt skriver att jag städa o så, men jag är en sån slappis så de blir aldrig gjort! Antar att jag kommer o stå här o städa som en tok kvällen innan julmyset eller nåt liknande..

Plingade från planerarenheten nu, jobb imorn&lördag..Utgång sen på lördag så söndag nejade jag till o jobba..Blir en bra helg de! O söndagar gillar jag ändå inte att jobba på, vill vara ledig då..Bara mysa med min älskling, o sen alla bra program.Nej mys ska de vara på söndagar!!

Hämta mitt Hm-paket sen ska jag göra, hoppas hoppas att jeansen passar! Håller tummarna.. 

                                   

Kommentera
Postat av: sandra

ska bli så mysigt me jul på liseberg:):)

2008-12-04 @ 14:12:32
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0