Snott av Malin

Du har barn... Vill verkligen ha
Du använder dig av en kalender... Skulle jag inte kunna va utan
Du har kallat utlänningar för svartskallar mer än 5ggr... Hmm jo har nog hänt
Du äger mer än två datorer... Nej, men de finns två i mitt hem

Du äger en egen bil eller motorcykel... Yes, en låtande golf
Din plånbok är tom på kontanter just nu... Nja, de finns lite mynt i den
Du dricker alkohol minst 1 gång per vecka... Ne, jag dricker väl typ varannan månad
Du skulle aldrig kunna vara utan sex... Beror väl på omständigheter
Du vet hur man byter olja i bilen... Haha ne, men jag kan fylla på olja ;)
Du har någon gång legat på sjukhus längre än 1 vecka... Nope

Dina enda vänner är från din arbetsplats... Nej riktigt så illa är de inte än
Du har varit på ett tupperwear party... Nej

Du är överviktig enligt dig själv... Jag är, vad var de nu? Gulligt rund 
Dina vänner uppfattar dig som snål... Hoppas jag verkligen inte?
Du har spottat någon i ansiktet... Nej jag är väluppfostrad

Du har fler räkningar än du kan betala... Nej, men änså alldeles för många
Kommer du ihåg alla du har haft sex med... Ja
Du tvättar alltid händerna efter toalettbesök... Försöker göra de jämt, äckligt o inte..

De flesta av dina vänner är äldre än du... Ne, dom är nog yngre
Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten.. Konstig fråga?

Du tvättar alltid dina egna kläder... Öh ja! Ingen annan får tvätta mina kläder

Du röstar... Nej

Har du läst Kissies blogg någon gång?... Händer väl

Du har glömt din mammas födelsedag minst en gång... Nej 

Du gillar att gå ut och gå själv... Skulle önska att jag gjorde

Du gillar ordet FITTA... Nej de är ett grymt fult ord

Du har tittat på pratshower... Undviker helst

Du dricker kaffe minst en gång om dagen... JA

Du vet hur man diskar... Haha vet inte alla de?

Du älskar Blondinbellas blogg... Älskar? Nej men jag läste den ett tag(hon är trist så slutade med de)

Du vill göra något förbjudet... Som vadå?

Du har haft sex på första dejten... Har nog aldrig ens haft ngn riktig dejt

Du kan räkna till 10 på något annat språk... Jodå

När du säger att du ska göra något så gör du det bara ibland... Händer ofta

Du är smartare än dina syskon...
Dom är yngre så ja ;)

Du kan klippa gräset... Ja

Du har haft sex i bilen...  De kanske skulle va nåt?

Du kan simma... Ja

Du kan mer än två språk flytande.. Bara svenska.

Du kommer ihåg att vattna blommorna... Mina blommor är det viktigaste jag har i hemmet

Du pluggar när du måste... Har man inget annat val så

Älskar Pizza... Hejdis pizza är aldrig fel

Du tränar regelbundet... Önsketänkande

Människorna på Starbucks vet vem du är... Öh va e de?

Din favoritmat är hämtmat och restaurang... Neeej, hemlagat e bäst faktiskt

Gillar du ordet KUK... Nej, fult ord

Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein... Hmm bland de första iaf(brukar åka till jobbet innan)
Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver... Va innebär de?Aldrig testat ;)

Du kan laga mat själv... Jodå, fast Herr Fridlund gör de bättre än mej
Du tycker att politik är intressant... Nee

Du gillar vin... Utblandat med päroncider funkar

Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag... Kroniskt för tidig!Aldrig sen

Du har alltid en penna på dig... I väskan iaf

Du har fått kvarsittning i skolan... Jodå, X antal gånger på högstadiet

Är det romantiskt med vin... Mja..Vet inte rikigt vad jag tycker om de

Du har en mobiltelefon som kostar mer än 5000 kr... Nej, men bägge ihop gör nog de

Du förstår politiska skämt första gången de sägs... Beror på

Du kan skriva snabbt... Någolunda

Du har förstått att vädret ändras för varje timme.. Har man ju märkt några gånger ja

Du använder internet varje dag... Ja de gör jag

Du har skönhetsopererat dig... Nej, o tror inte jag kommer göra de heller.Men man kan ju alltid önska sej större bröst?

Du behöver rensa din garderob... Men ja!

Du vill ha en Sodastream i julklapp... Näst högst upp på önskelistan

Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den... Ja kan inte sluta om jag börjar


Kommentera
Postat av: sandra

du är ju bara för söt:P gulligt rund;)

2008-12-16 @ 23:49:48
URL: http://nogg.se/sassa55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0