Snart nytt

Gud vad tiden går fort, snart nytt år ju! Undrar vad som händer nästa år? =)


I mitt liv annars då, mest jobb som vanligt..Har fått mitt schema för januari ut nu, börjar bli himla trött på att bara ha månadsvis.Fast de är tusen gånger bättre än att gå från dag till dag, är så enormt tacksam för att jag har fått chansen o gå på nytorget så här länge o så har jag ju gjort mina inhopp i hemtjänsten med så..Men skulle vara så skönt o bara ha en tjänst, vart som helst nästan men jag lär ju aldrig eller iaf inte på väldigt länge bli 2-åring..Kanske skulle testa o jobbsöka utanför vårdens värld? Men vetifan vem som skulle anställa mej eller vad de skulle va för jobb? Jaja får väl se vad som händer..
Och på tal om jobb, klanta till det rejält igår när jag jobba i hemtjänsten.Skulle åka till Stenbergs i Åmål med en bil, till att börja med satt jag där i nästan två timmar innan dom kom fram till att jag skulle få ta en hyrbil tillbaka till Nysäter.Fick iväg till leasingbilen o hämta mina grejer, väskan, tankkortet&en choklad kartong från en av pensionärerna till personalen o sen var de bra med de.Iväg till Nysäter o kom tillbaka precis som jag skulle sluta, fin fint de tills, Sandra!Du har glömt medicinerna i bilen..Åh klant!!!Fick bli till o sätta sej i bilen o köra ner till Åmål igen de, klockan var nästa halv sex när jag kom hem igen..Töligt att jag ska vara så klantig!!(Älsklingen gjorde mej iaf sällskap ner till Åmål denna andra gången, tack o lov!Hade blivit bra tråkigt annars)O vadå godis gris som lyckas o få med sej chokladkartongen?Haha lite komiskt..

Idag kom vi iväg till karlstad också, papp är inhandlat så nu blir de för min kära pojkvän o hans Far att tapetsera ngn dag..Åh vad jag verkligen vill få de klart!!!Vill plocka bort julen nu med o göra fint här annars också, tycker inte om att ha julen kvar efter julafton..Men de får bli på fredag efter jobbet de =) Ser jag framemot...


Hade nästan en fundering på att köpa dom där snygga Friis&Co stövlarna, men tror ni inte att dom är slut??Surt! Jag som har gått o drömt om dom och som sagt nästan bestämt mej för o köpa dom...



Nej nu ska nog jag bestämt inta soffläge med en Gossip girl bok, fin fint de!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0