Nu då

Ja vad har hänt i Sandras liv dom senaste dagarna då? Jobb jobb ja bara jobb i princip, inte kul men jobb behövs för stackars plånbokens skull.. Jobbade hela helgen, riktigt slappt vart de..Latis fredag ihop med Linda, bara massa tjöt&ätande som vanligt när hon o jag jobbar..Lördagen vart riktigt härlig, beställde pizza&kollade på Harry potter..Haha jag jobbar hårt jag? Sen på söndagen var de slappis/mys dag med Love, hämtade han hos sina föräldrar när jag sluta o vi köpte med oss pizza hem(pizza två dagar på raken, usch på mej!)Kollade sorgligt nog på massa säsongs avslutningar, vad är de bra för? Vill se mina favvo program jämt ju!!

Igår var vi ute på julgrans-jakt, utan framgång kan jag säga..Fortsätter den jakten idag med att åka till Biltema när Fridde kommer hem.. Köpte massa annat smått&gott på jysks utförsäljning igår, bla julgardiner =) O stora tomtar o massa småtjafs.. Hälsade på Mormor&Mammi en snabbis igår med när vi änså var i Åmål..

Ska hoppa in på lagerhaus sen också tänkte jag, göra änna på mitt presentkort jag har där..

Längtar till helgen nu, som bara den! Ska förutom allt kul vara ledig, 3 ledig! Hur gött e inte de? Blir fin-fint de för när jag slutar på torsdag har jag gjort 11 dagar på raken..

Haha prata med Jessica förut o måste erkänna att jag är riktigt dum i min tankegång ibland.Jag har beställt Jessicas julklapp, o de paketet ska jag hämta på tisdag den 23.Bara de att vi ska ju fira jul på fredag, smart va? Tur att Jessica var med mer i tänket än mej, annars hade hon bleve utan julklapp.Måste bara kirra pengar till de paketet också..Mormor help?

Var ju "rolig" igår med, ringde till Matställe o skulle beställa mat te våra boende..Pratade med Therese utan att fatta de, hur går de till?Pratar varje dag o ändå hör jag inte att de var hon?Trots att jag satt o tänkte innan att kanske Therese som svarar nu..

Nej nu får min kärlek här i livet komma hem, så vi får åka tycker jag =)



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=45864

Kommentera
Postat av: Jessica

ha ha, vill du ha sådana i julklapp kanske? jag kan ju beställa och hämta ut dem den 23 isf?! hi hi

2008-12-16 @ 17:54:43
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Malin

Aha men då vet ja vem de är. Kände verkligen inte igen henne men. Haha

2008-12-16 @ 20:40:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0