Babbel

Underbart med sovmorgon idag, men nu har jag tråkigt! Jobba sen iaf, börjar två slutar nio..Imorn gör jag natten, de va min helg de slipper jag fundera ut ngt roligt o göra haha..Tur att jag är ledig söndag kväll..Jag vill ha nästa helg nu ist, julmyset med brudarna o jul på liseberg med min love, Sandra&Andreas..Ska bli så mysigt så! Jag vill göra allt där!Åka karuseller, gå in i gasten&åka skridskor..Men dock vägrar älsklingen att åka skridskor, jag o sandra får göra de ist så får han ta kort på oss haha.. Julmyset ska också bli mysigt, fått tag på julklappar till allihopa nu =) Hoppas alla blir glada o nöjda.. Det är verkligen snart julafton, har gått sjukt fort i år..Bara sådär och oops så var de jul afton,god jul&gott nytt år..Bara tolv dagar kvar nu, o sen kommer nyåret.Jag jobbar ju, ganska skönt så slipper man tänka på att man ska ha finaste nyårsklänningen, värsta nyårsfesten&fin dricka..Nej jag ska sitta på jobbet i mina sexiga lila pyjamasbyxor med självlysande stjärnor o skåla i cola med mej själv, yeh! Fin fint de. Om jag ens bryr mej om o va vaken till tolv? Kan ju lika gärna sova in de nya året, gjorde jag ju förra året så..O inget hemskt hände för de.

Nej nu ska sluta babbla, ta tag i mej själv o gå o plocka ur diskmaskin, tvättmaskin o sen stoppa mej själv under vatten.
Sen är jag fit for fight!



                                          


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0