2008

SAMMANFATTNING 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, ne de tror jag nog inte

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Sandra&Andreas. Arbetskamraten Pernilla och flera andra bekanta


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
 Öh, danmark&tyskland(åkte igenom danmark på väg till tyskland haha)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Bebis

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
14 Februari

8. Vad var din största framgång 2008?
Har stått o stampat på samma hela året, jag har mina timjobb jag..

9. Största misstaget?
Har nog inte gjort ngt misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Magsjuk&Förkyld

11. Bästa köpet?
Bilen, bara vi får ordning på den =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen igen


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min pojkvän&mina vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
En massa

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Lika

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingen ide o önska, gjort är gjort.Men vet inte vad jag borde ha gjort mer?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kan ju önska att jag hade jobbat mindre, men då hade jag också haft sämre ekonomi


18. Hur tillbringar du nyår?
På jobbet, vart annars haha


19. Blev du kär i år?

Det var jag redan

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, Gossip Girl, One three hill, Greys Anatomy,Anna Pihl


21. Bästa boken du läste?
Böckerna om Mia

22. Största musikaliska upptäckten?
Inga upptäckter gjorda

23. Något du önskade dig och fick?
?

24. Något du önskade dig men inte fick?

Ett fast jobb

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade tänkt värsta festen, men de gick käpprätt åt skogen.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett fast jobb&Bebis på G

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Stil?

28. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen&vännerna


29. Vem saknade du?

Saknar en massa saker&folk o de lär jag få fortsätta med

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Sandra


    
  
  
  
  


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0