Tuppen

Ja nu har jag o Therese varit på tuppen, så mysigt där ju! God mat också, åt nachos =) Vart riktigt trevligt..


O nu sitter jag hemma, älsklingens nya jättestora skärm har kommit idag o de känns som jag sitter framför tvn o skriver eller nåt..Den känns enormt stor!! Men man vänjer sej väl?
 
Imorn har jag en ledig dag, skönt!Ska bara vara hemma har jag tänkt, fast har väl fått damp efter 5 min..Skulle behöva rensa ur o städa garderoberna ordentligt så är la bara bra o va hemma..Söstra mi ska komma ut o hämta ett par jeans imorn o Sandra kanske skulle kika hit en sväng?


Nej nu ska jag gå o pussa på min älskling litte o sen krypa ner framför tv tror jag =)


Hejs svejs

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0