Sweet home

Ja då var man hemma, fyllt mina dagar med jobb =) Men nu så, gick av klockan två idag o börjar inte förrens på söndag kväll igen..Feels good! Inte för att de är så kämpigt på ngt av jobben men de skönt o se sitt hem ibland..

Blev så glad förut!Jessica ringde, va på rusta o där fanns min matta, så hon skulle va gullig o köpa med den =)
O förut när jag hade slutat var jag o min käre pojkvän på interstil, o där fanns såna hyllor som jag ville ha. För 50:- styck,så de blev två stycken =) Ska han få sätta upp när han kommer hem.. Kommer bli så snyggt när vardagsrummet e klart..

Åkte till Sandra efter, till huset.Satt där o tjöta litte och jag gosa med goaste bebis o sen var jag med henne till interstil igen..

Nu ska jag sätta mej o läsa i en så jädra bra bok jag inhandla igår..El choco-Handlar om en svensk kille som i ett försök att bli skuldfri går med på att föra in kokain i sverige från bolivia.Han åker fast o hamnar i ett bolivianskt fängelse. Man får följa han inne på fängelset där han lever o under tiden på fängelset gifter han sej och får barn..Slutet har jag inte kommit till än så mer vet jag inte vad som händer..Men den är verkligen läsvärd!!Verklighets berättelse är de med..


                 



Igår var det ett halvår sen jag o min älskling förlovade oss <3 Love!!!

                                                            



Kommentera
Postat av: Jessica

ha ha jag köpte boken idag, så du får inte berätta slutet i bloggen nu! då dödar jag dig! ha ha

2008-08-15 @ 22:37:22
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

bra =) kommer la ta ett år för mig innan ja har läst ut den, men men! ha ha

2008-08-16 @ 12:03:29
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0