Nyttig&Duktig

Precis ätit en riktigt nyttig omgång mat, bulgur, en halv gurka o yougurt sås..Mmm hur gott som helst!!Och nyttigt..Inte ofta jag lyckas med nyttigt haha..


Var riktigt duktig när jag var ute o handla förut med, bara köpt saker som behövs! Köpte liiiite mat, städgrejer, tvål&shampo, hårspray, två olika rollerpaket tills vi ska måla, och sköljmedel som luktar lime(låter inge gott med luktar ljuvligt!) just de, köpte kinderchoklad med oops..


Nu väntar jag på min att min älskade pojkvän ska komma hem så vi kan åka till KD, wiihoo!! =)


Var uppe o jobbet förut o skulle hämta boken men hon hade glömt den, men den som väntar på något gott..... De Val katalogen hade kommit till jobbet med, jag gjorde ett försök att beställa en tröja med "fuskpäls" i luvan har beställt den ett x antal gånger får se om jag har turen på min sida denna gången?


Skulle man fortsätta riva tapet kanske??

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0