Måndag

Jag är uppe tidigt =) Inge ovanligt med de kanske...

Idag bär de av till karlstad med mormor dådå, ska bli mysigt...Hoppas man hittar ngt roligt också.Gå till guldfynd o klaga på att älsklingens ring har gått sönder med, hur nu en förlovningsring kan gå sönder?Är ju meningen man ska ha dom hela livet..Nej de ska dom allt få för, bara hoppas att de finns såna ringar som vi har kvar..


Ujuj var millimeter från att krocka med en älg när jag jobba igår, den hoppade verkligen ner framför bilen var högt på bägge sidorna av bilen o de va de sista stället jag hade väntat mej en älg på.Tur att jag åkte sakta o prata i telefon för att dra ut på tiden för jag var lite för tidigt ute..Så verkligen tur att jag inte hade bråttom...                                                                          


När jag kom hem från jobbet igår hade min älskling vart så gullig o lagat mat, hemma gjorda köttbullar, potatis o grönpepparsås..Hur gött som helst =) Är rätt lyxigt de o komma hem till färdig mat =)


Nej nu ska jag ta o hoppa i duschen o sen ringa mormor o se när hon kommer...

Hörs sen!



                                                             

Kommentera
Postat av: Jessica

inte alla killar som gör egna köttbullar inte, fusk!

2008-08-18 @ 15:05:32
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0