Lördag

God morgon! Jag uppe tidigt som vanligt! Lite tröttsamt, vakna 5 första gången? Så tidigt brukar jag inte vakna, men lyckades o somna om till sju o sen till halv åtta :)


Idag blir de Karlstad, wihoo! Allihopa ska komma hit vid tio o sen åker vi, ska bli roligt! I <3 shopping
Se om Marie hör av sej sen också, då blir de te o säga hej till henne med.Nervöst! Har inte setts sen hon slutade på servicehuset för över ett och ett halvt år sen. Men kommer nog gå så bra så =)


Den här helgen är det 1 år sen vi flyttade in i huset? Alltså de låter inte klokt! Har gått så jädra snabbt, men tiden går fort när man har roligt eller hur? Älskar detta lilla huset, o älskar att bo här fast de e litte krångligt ibland. O älskar så klart min kära pojkvän med =) Life is wonderful!


Föll stenhårt för en låt som Fridde spela i bilen igår, nu har jag lyssnat på den typ 50 gånger. Så bra!!! Black Raven- Red light(spells danger) Sen ska jag tvinga alla o lyssna på den tjugo gånger när vi åker haha..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0