Lördag

Jag är som vanligt uppe tidigt, har vart uppe i över en timme nu kan ju aldrig ta mej sovmorgon!!!Fast när jag jobbar är de bra o vara morgonpigg =)


Idag kanske de bär av ut till pappsen om herrn behagar svara i telefon när jag ringer..Får försöka igen sen, pröva igår men nej...Åker vi dit ut ska vi ta oss en sväng i skogen har vi tänkt, plocka svamp..O jag vill plocka blåbär!!Så gott ju..


Längtar tills på onsdag, då blir de Ikea!! O fylla upp kylskåpet igen med..Nästa helg är jag hel ledig för en gångs skull, då blir de KD med Emelie,syster&Icka..Wieee.O så fyller Sandra 20...Älsklingen åker iväg till stockholm han på ngn bil grej...
Mycket som händer =)



Nu ska jag ta o gå o äta ngt tror jag, hungrig...

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0