Jag vill...

Jaja så satt man här igen, uppe tidigt asusual..Men idag är jag inte ledig, börjar 16 o gör natten igen..Nästan bara gjort nätter de senaste, skönt o sova med betalning =)  Är så sugen på o börja plugga igen, men är ju tyvärr så dags nu! Skulle jag ha sökt i våras isf, funderar på distansutbildningen i Flen eller den fasta utbildningen i Forshaga..Behandlingassistent ska jag läsa ifa de e de enda jag har bestämt..Fanns en ett årig sån distansutbildningen i Hola eller va de hette med, men ett årig känns inte lika bra??  Jaja får se vad som händer..Vill iaf!! Tror jag har tillräckligt med själv disiplin för o fixa de me, är ju bara "roilga" saker man läser(eller roliga?Saker man är intresserad av låter nog bättre) Ja men hursomhelst är de liiiite sent nu..



Dags o gå o slänga på en kopp kaffe =)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0