Fredag hela dagen

Precis kommit hem efter ett 22 h pass =) Igår innan jobbet träffade jag förste Therese, kolla in hennes nya lya..Hur fin som helst! Sen kom Sandra&William dit, fick gosa litte med goaste bebis =) Efter detta bar de av hem till Jessica, dricka kaffe&tjöta.Hämta min fina matta med, så nu ska de städas så jag kan lägga på den...Hämtade mitt parfym paket igår med, blev jäkligt nöjd.Hade beställt ett giftset med Britney spears-Curious för 99:- detta skulle innehålla en 15ml parfym&5ml parfym o bodylotion men till min stora förtjusning fick jag en 30ml flaska, lipgloss&bodylotion..Billigare parfym går nog inte o få tag på tror jag? Gött nöjd! Hade även beställt en 15ml BS-Fantasy, denna var dock en 15 som den skulle va..



Idag då? Bara jobbat, nu ska de städas litte o efter de inte göra ngt..Ledig imorn, skönt!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0