Forgetting Sarah Marshall

Precis sett den nu,så jäkla rolig film. Blev en del skratt =)


Idag har de bara varit hemma dag, skönt! Lagade potatis&köttfärsgratäng till mat förut, gottans de..Sen har jag i princip bara suttit framför datorn eller legat i soffan o kollat C.S.I..


Beställt lite grejer från D7 idag, en himla massa olika doftvaxer(me like) och två aroma ljusstakar, en plånbok till älsklingen min blev de också.. =)


Och nu då? Vet inte riktigt vad man skulle ta o hitta på, blir nog sittandes här ett tag skulle jag tro...




Kommentera
Postat av: Sarah

Hej! Idag har jag lagt upp massa bilder som jag har fotograferat, och ikväll publicerar jag del 6 av "Dödslängtan", en novell jag har skrivit. Så läs och kommentera gärna min blogg! ♥

2008-08-08 @ 21:08:21
URL: http://sarahsofie.blogg.se/
Postat av: Sarah

svar: Tack! :) Jag ska nog göra det, bara läsarna stannar kvar :)

2008-08-08 @ 23:10:32
URL: http://sarahsofie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0